Heippa!
En ookkaan kirjotellut pitkään aikaan. Poistin mun vanhat merkinnät.
Mä säästän nyt rahaa. En tosin tiedä mihin, mutta kuitenkin säästän.
Aion kirjottaa nyt tänne enemmän, kun se oli vähän jäänyt..
Olin äsken ratsastamassa, ja menen huomennakin.
Lukeekohan kukaan tätä? -Tuskin.
Eipä mulla ole muuta, paitsi ylitin taas saldoni :(
Äiti oli vihanen. Se on mulle velkaa 20e, mutta
mun pitää maksaa laskusta joku 5e,
joten saan sitten vain 15 euroa.
Moikka!
maanantai, 3. toukokuu 2010


Kommentit